Biome platobné možnosti

Reklamácie - ako postupovať

V prípade, že chcete reklamovať výrobok z akéhokoľvek dôvodu, najrýchlejší spôsob reklamácie je nasledovný:

Z vlastného emailu nám odošlite správu na adresu reklamacie zavinac biome

Správa by mala obsahovať:

  • Predmet správy uveďte: Reklamácia + číslo Vašej objednávky
  • Obsah správy uveďte: Podrobný popis závady, dôvod reklamácie
  • Príloha správy: Ak si to situácia vyžaduje, poprosíme o zhotovenie fotodokumentácie závady a o pripojenie fotky k mailu

Ak budete odosielať tovar naspäť, pridajte k tovaru aj vytlačený a vyplnený reklamačný formulár - reklamačný formulár

Toto je najspoľahlivejšia možná cesta, ako čo najrýchlejšie vybaviť Vašu reklamáciu. Naše reklamačné oddelenie sa bude Vašou reklamáciou zaoberať okamžite po prijatí správy.