Reklamácie - ako postupovať
V prípade, že chcete reklamovať výrobok z akéhokoľvek dôvodu, najrýchlejší spôsob reklamácie je nasledovný:
Z vlastného emailu nám odošlite správu na adresu
Správa by mala obsahovať:
- Predmet správy uveďte: Reklamácia + číslo Vašej objednávky
- Obsah správy uveďte: Podrobný popis závady, dôvod reklamácie
- Príloha správy: Ak si to situácia vyžaduje, poprosíme o zhotovenie fotodokumentácie závady a o pripojenie fotky k mailu
Ak budete odosielať tovar naspäť, pridajte k tovaru aj vytlačený a vyplnený reklamačný formulár - reklamačný formulár
Toto je najspoľahlivejšia možná cesta, ako čo najrýchlejšie vybaviť Vašu reklamáciu. Naše reklamačné oddelenie sa bude Vašou reklamáciou zaoberať okamžite po prijatí správy.