menu close

Reklamácie - ako postupovať

V prípade, že chcete reklamovať výrobok z akéhokoľvek dôvodu, najrýchlejší spôsob reklamácie je nasledovný:

Z vlastného emailu nám odošlite správu na adresu reklamacie zavinac biome

Správa by mala obsahovať:

  • Predmet správy uveďte: Reklamácia + číslo Vašej objednávky
  • Obsah správy uveďte: Podrobný popis závady, dôvod reklamácie
  • Príloha správy: Ak si to situácia vyžaduje, poprosíme o zhotovenie fotodokumentácie závady a o pripojenie fotky k mailu

Toto je najspoľahlivejšia možná cesta, ako čo najrýchlejšie vybaviť Vašu reklamáciu. Naše reklamačné oddelenie sa bude Vašou reklamáciou zaoberať okamžite po prijatí správy.

Tu zadajte hľadané slovo alebo výraz. Potom kliknite na lupu alebo odošlite enterom.