Úvod > Reklamácie - ako postupovať

Reklamácie - ako postupovať

Vaše stránky sú úplne super. Je ľahké si všetko prezrieť a hlavne sa mi páči rýchla dodávka tovaru. Ďakujem, som veľmi spokojná. :-) 

Iveta, Prešov

Ďalšie referencie zákazníkov
     

V prípade, že chcete reklamovať výrobok z akéhokoľvek dôvodu, najrýchlejší spôsob reklamácie je nasledovný:

Z vlastného emailu nám odošlite správu na adresu reklamacie zavinac biome

Správa by mala obsahovať:

  • Predmet správy uveďte: Reklamácia + číslo Vašej objednávky
  • Obsah správy uveďte: Podrobný popis závady, dôvod reklamácie
  • Príloha správy: Ak si to situácia vyžaduje, poprosíme o zhotovenie fotodokumentácie závady a o pripojenie fotky k mailu

Toto je najspoľahlivejšia možná cesta, ako čo najrýchlejšie vybaviť Vašu reklamáciu. Naše reklamačné oddelenie sa bude Vašou reklamáciou zaoberať okamžite po prijatí správy.

     
Referencie zákazníkov
Super rýchly eshop. Dobre vyzerá a ponúka zaujímavé produkty. Komunikácia je promptná a ústretová. So veľmi spokojný. 

Miloš, Turzovka

Ďalšie referencie zákazníkov