close

Rýchly rast vlasov - 15 najefektívnejších tipov

Hnev. Frustrácia. Rozhorčenie. Ide o tri bežné emócie, ktoré zažívajú ženy snažiace sa zrýchliť rast vlasov. A zažívajú ich oprávnene. Vždy sa snažíme nájsť osvedčené tipy, tie ale mnohokrát nepôsobia tak, ako by sa očakávalo.

Problematiku rastu vlasov možno prirovnať k tekutým pieskom s ich pascami, ktorým sa treba vyhnúť. Po prvé, sú tu „zázračné produkty na rast vlasov“, ktoré sľubujú centimetrové prírastky v priebehu iba niekoľkých týždňov. Potom je tu ohromujúce množstvo neodskúšaných „tipov na rýchly rast vlasov“. Tie ale môžu narobiť viac škody ako úžitku, pričom vôbec nepodporia potenciál vlasov.

Máme ale aj dobré správy! Rýchlejší rast vlasov je skutočne možný. A možno ho dosiahnuť prirodzene, bez investovania ohromného množstva času a peňazí a bez riskovania poškodenia vlasov.

Mnohí odborníci sledovali v rámci výskumov zameraných na rast vlasov vplyv zdravého stravovania a prísun vhodných proteínov ku vlasom.

Prioritou číslo jedna, pokiaľ sa snažíte o podporu rastu vlasov, je správne stravovanie. Uistite sa tiež, že užívate vhodné podporné výživové doplnky

Nižšie uvádzame zoznam 15 najpopulárnejších a najefektívnejších spôsobov ako na rýchlejší rast vlasov. Použite čo najviac z nich a vaše šance, že dosiahnete žiadaný výsledok, stúpnu.

Prírodné prostriedky na rýchly rast vlasov vychádzajúce zo stravovania

Jedálniček s vysokým obsahom proteínov. Vaše vlasy pozostávajú z keratínu, aminokyseliny plnej proteínov, ktoré preukázateľne podporujú rast vlasov. To znamená, že čím menej proteínov budete konzumovať, tým menej keratínu vaše telo vytvorí. Navýšte svoj denný príjem proteínov a urýchlite rast vlasov.

Prenatálne vitamíny Prenatálne vitamíny na vlasy obsahujú biotín, železo a kyselinu listovú v oveľa vyššom zastúpení než tradičné vitamíny. Tieto prvky sa spájajú s rýchlejším rastom vlasov a pevnejšími vlasmi.

Cysteín. Cysteín je ďalšia aminokyselina, o ktorej si niektorí vedci myslia, že vie pomôcť zrýchliť rast vlasov. Ide o antioxidant, ktorý sa nachádza v potravinách bohatých na proteíny. Ak budete dodržiavať diétu s vysokým zastúpením proteínov, automaticky a prirodzene zvýšite aj príjem cysteínu. Nachádza sa tiež v určitých pšeničných produktoch, vrátane müsli, ovsených otrúb a kuskusu.

Odporúčané produkty pre lepší rast vlasov
Názov Popis
Tabletky Longhair Mix vitamínov pre rast vlasov
Vitamíny na vlasy pre ženy Folivital Pro Mama Mix vitamínov na vlasy pre ženy
Šampón Folivital Pro Bio šetrný šampón pre kvalitnejšie vlasy

Prírodné prostriedky pre rýchly rast vlasov ako súčasť prevencie poškodenia vlasov

Obmedzte umývanie vlasov. Denné umývanie vlasov narobí viac škody ako úžitku. Prísady v šampónoch zbavujú vlasy prirodzených olejov, čím sa môže rast vlasov spomaliť. Dobrým začiatkom môže byť, ak si začnete umývať vlasy obdeň. Pozri: Aké prísady v šampónoch poškodzujú vlasy?

Dávajte si pravidelne podstrihávať vlasy. Hoci samotné podstrihávanie vlasov ich rast neurýchli, zabráni štiepeniu končekov a lámaniu vlasov. Obe totiž môžu sabotovať rast vlasov a zhoršujú vzhľad vlasov. Nechajte si preto každých šesť až osem týždňov podstrihnúť končeky a výsledky sa čoskoro dostavia.

Prehoďte si vlasy cez hlavu. Áno, čítate správne. Ak si počas dňa prehodíte vlasy a necháte ich chvíľu voľne visieť, môžete zrýchliť rast vlasov. Stačí 3 až 5 minút denne. Zvýšite si prísun krvi ku vlasom, takže sa k nim dostane aj viac kyslíka a živín, ktoré podporujú rast vlasov.

Znížte hladiny stresu. O strese je známe, že narúša prirodzený rastový cyklus vlasov. A čím viac stresu zažívate, tým pomalšie vám rastú vlasy. Efektívny spôsob na zmiernenie či odbúranie stresu je meditácia, viac spánku a hlboké dýchanie.

Nečešte vlasy, keď sú mokré. Kefy na vlasy sú našimi najlepšími priateľmi. Kým sú ale vlasy mokré, treba skôr siahnuť po hrebeni so širokými zubmi. Husté kefy môžu mokré vlasy poškodiť a zlomiť, hrebene so širokými zubmi sú oveľa jemnejšie.

Zaobchádzajte s vlasmi opatrne. Ochrane vlasov venujte pozornosť za každých okolností. Vyhýbajte sa čo najviac horúčave a úprave vlasov s použitím tepla. Rukami prechádzajte vo vlasoch iba jemne. Nehrajte sa s nimi. Čím lepší bude stav vašich vlasov, tým rýchlejšie budú rásť.

Prírodné prostriedky pre rýchly rast vlasov ako súčasť ošetrovania vlasov a starostlivosti o vlasy

Ošetrovanie vlasov teplým olejom. Teplé olejové kúry sú veľmi efektívne, pokiaľ ide o podporenie rastu vlasov. Ricínový olej a kokosový olej sú uznávané ako najlepšie možnosti.

Zábaly z vajíčkového bielka. Vitamíny a minerály nachádzajúce sa v bielku z vajíčok sa už dávno spájali s rýchlejším rastom vlasov. Len nezabudnite najskôr odstrániť žĺtok.

Bylinné kúry na vlasy. Bylinky možno použiť na zmývanie vlasov, stimuluje sa tak rast vlasov. Favoritom medzi všetkými je rozmarín, a to kvôli schopnosti stimulovať vlasové folikuly.

Šťava z aloe vera a cibule. Aloe vera pomáha odstraňovať nadbytočný maz (sebum), čo je látka vylučovaná z vlasovej pokožky spájaná so spomaľovaním rastu vlasov. Tiež pomáha zvýšiť prúdenie krvi. Cibuľová šťava je bohatá na síru a stimuluje vlasové folikuly, čím podporuje rýchlejší rast vlasov.

Jablčný ocot. Jablčný ocot robí množstvo dôležitých vecí, ktorými dokáže podporiť rýchlejší rast vlasov. Po prvé, prirodzene stimuluje vlasové folikuly. Po druhé, udržiava vyrovnanú hladinu pH vo vlasoch, čo je dôležité na odbúravanie nánosov z lakov a gélov. Tiež slúži ako prevencia ďalšieho poškodenia vlasov.

Cvičenie. Nie je to síce priamo ošetrovanie vlasov, ale cvičenie prispieva k rýchlejšiemu rastu vlasov. Výrazne zvyšuje prúdenie krvi po tele, čím zabezpečuje vyšší prísun kyslíka a živín. Jedno aj druhé dodávajú ku korienkom „dobré veci“ na podporu rastu vlasov.

Vitamíny na rast vlasov

Rybí olej. Užite 1-2 tobolky alebo 1 polievkovú lyžicu rybieho oleja denne, pomôžete zmierniť zápaly, ktoré sú zodpovedné za problémy s vlasmi.

Potravinové zdroje: makrela, losos, tuniak, biele ryby, sleď, vlašské orechy, ľanové semienka, chia semienka, natto (fermentovaná sója) a vaječné žĺtky

Vitamíny B komplexu. Užite jednu tabletu denne.

Potravinové zdroje: vajcia, hovädzie mäso, kuracie mäso, avokádo, strukoviny, orechy a zemiaky. Pomôžu vyhnúť sa nedostatku B-vitamínov a podporia rast vlasov.

Železo. Užite jeden multivitamín denne.

Potravinové zdroje: špenát, mangold, vaječné žĺtky, hovädzí steak, biela fazuľa, tmavá fazuľa

Vitamín C. Užívajte 500 až 1000 mg vitamínu C dvakrát denne ako antioxidant.

Potravinové zdroje: pomaranče, červená paprika, kel, ružičkový kel, brokolica, jahody, grapefruit a kivi

Vitamín D. Užite 5000 jednotiek vitamínu D za deň alebo buďte na priamom slnku 10 až 15 minút.

Potravinové zdroje: halibut, makrela, úhor, losos, biele ryby, mečúň, huby maitake a šampiňóny

shopping_cart Vypadávanie vlasov

Nenašli ste? Skúste vyhľadávanie:

Hľadať...
search

Súvisiace produkty

star_border star_border star_border star_border star_border
star star star star star
33 hodnotení
19 €​ 14,90 € na 4 týždne užívania
Pozrieť

Odporúčané čítanie z knižnice

Diskusia

Zatiaľ bez otázok a diskusie.



Tu zadajte hľadané slovo alebo výraz. Potom kliknite na lupu alebo odošlite enterom.