Úvod > > Ako na vypadávanie vlasov v tehotenstve?

Ako na vypadávanie vlasov v tehotenstve?

Počas tehotenstva prechádza žena psychickými aj fyzickými zmenami. Nárast hmotnosti, nutkanie na zvracanie, nedostatočné alebo nadmerné množstvo spánku, výkyvy nálad, ranné nevoľnosti, to je iba niekoľko zmien, ktorým čelia tehotné ženy. Všetko je to hlavne kvôli hormonálnym zmenám v tele. Podobne, aj vypadávanie vlasov je počas tehotenstva bežný problém. Nedostatok vitamínov a kyseliny listovej sú považované za hlavné príčiny padania vlasov.

Prostriedky na liečbu vypadávania vlasov v tehotenstve

Kyselina listová

Počas tehotenstva sa môže rast vlasov zvýšiť, rovnako sa však zvyšuje aj vypadávanie vlasov. Strava bohatá na kyselinu listovú udržiava tehotnú ženu zdravú. Súčasne pomáha pri raste a vývoji dieťatka. Kyselina listová podporuje tvorbu vlasových buniek. Preto tiež zvyšuje rast vlasov počas tehotenstva a robí ich pevnými.

Šošovica, špenát, kel, červená repa, ružičkový kel, kaleráb, brokolica, špargľa, fazuľa, strukoviny, obilniny a citrusové plody sú bohaté na kyselinu listovú.

Prenatálne vitamíny

Sú to špeciálne namiešané multivitamíny pre tehotné a dojčiace ženy. Je to výživový doplnok bohatý na rôzne živiny ako je kyselina listová, vápnik a železo, takže vyrovnáva nedostatok týchto prvkov v strave tehotnej ženy. Prenatálne vitamíny sú zložené z vitamínov a minerálov, ktoré liečia vypadávanie vlasov v tehotenstve.

Železo

Pri liečbe vypadávania vlasov v tehotenstve pomáhajú aj potraviny a ovocie a zelenina bohaté na železo. Železo totiž zvyšuje prietok krvi a posilňuje tvorbu vlasových buniek.

Fazuľa, špenát, lúpané proso (pšeno, česky jáhly), senovka grécka, kel, mrkva, tofu, cícer, zelená fazuľka, sója, mandle a hrozienka sú potraviny bohaté na železo a dokážu liečiť vypadávanie vlasov v tehotenstve a podporiť rast vlasov.

Vápnik

Potraviny bohaté na vápnik ochraňujú tehotné ženy pred chorobami. Pre zdravé telo a vlasy pridajte do stravy potraviny bohaté na vápnik.

Mliečne výrobky s nízkym obsahom tuku, ryby, repa, pečené hydinové stehienka, zelená listová zelenina ako je špenát, brokolica, listy senovky gréckej, listy kvaky a klinčeky sú niektoré z potravín bohatých na vápnik.

Pridajte do tehotenskej stravy tieto prvky, vyliečte si vypadávanie vlasov počas tehotenstva a podporte rast vlasov.

Hodnotenie obsahu
Bez hodnotenia